مدیرعامل شرکت رجاء از رونمایی طرح جدید برای فروش بلیت قطارهای مسافری خود خبر داد.
کد خبر: ۳۴۳۶۷۹
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۱
به گزارش صدخبر  محمد رجبی اظهار کرد:‌ یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های خدمتگزاران مردم در شرکت رجا سهولت در دسترسی ها برای خرید بلیت قطار بوده و به همین جهت از چندی پیش استفاده از ظرفیت های ارتباطات الکترونیکی و شبکه های اجتماعی در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به تعدد کاربران در شبکه‌های اجتماعی میزان استفاده از اپلیکیشن ها،  کارشناسان و متخصصان  در شرکت رجا بهره گیری از این ظرفیت ها را آغاز کردند.

وی گفت: راه اندازی "ربات تلگرام" به دلیل استفاده از تکنیک پرسش و پاسخ گام به گام، بالا بودن سرعت انتقال اطلاعات در این بستر و ... در نوع خود یکی از بهترین ایده ها برای برقراری ارتباط با کاربر و فروش بلیت است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
پربازدید ها